W najnowszej Pasiece polecamy:

Wychów matek pszczelich metodą Nicota

Pierwsze wiosenne promienie słońca to sygnał dla pszczelarzy, aby przygotowywać się do kolejnego sezonu. Należy przeanalizować notatki pasieczne i już teraz podjąć decyzję, które matki będą wymieniane w pierwszej kolejności. Pomyślmy czy nie warto zaryzykować wychowu we własnej pasiece. Bardzo przystępną metodą hodowli na własne potrzeby, zarówno dla początkujących pszczelarzy, jak i tych z długoletnim doświadczeniem, jest metoda Nicota.

Queen Banking

W kontekście hodowli matek pszczelich i ich bezpiecznego przechowywania warto poznać rozwiązanie, jakie daje Queen Banking. W języku polskim moglibyśmy je nazwać „bankiem matek pszczelich”. Przy spełnieniu odpowiednich warunków można go stworzyć w każdej pasiece i wykorzystać w tym celu uliki odkładowe, nucleusy lub pełnowymiarowe rodziny pszczele.

Etykiety na miód - 92×60 mm

Seria "Z koroną"

Etykiety 92×60 mm

Seria "Retro"

Etykiety 92×60 mm

Pudełka na słoiki 3×35 ml

Pobierz obrazki: pudełka na słoiki z miodem

Oferujemy również pudełka na słoiki z produktami pszczelimi, od 30 ml do 900 ml, w zależności od indywidualnych Państwa potrzeb.
Zobacz pudełka na słoiki 30 ml, 35 ml, 106 ml, 120 ml, 150 ml, 200 ml, 315 ml, 500 ml, 720 ml, 900 ml

Opalitki do znakowania matek pszczelich

Pobierz obrazki: OPALITKI
e-Prenumerata 15 dni e-Prenumerata 30 dni

e-Prenumerata to pełny, a nie tylko fragmentaryczny, dostęp on-line do książek i numerów czasopisma “Pasieka”.

Aktywna e-Prenumerata umożliwia dostęp i przeszukiwanie szerokiej bazy z wiedzą pszczelarską, dostępnej na stronie www.pasieka24.pl oraz w aplikacji mobilnej przeznaczonej na smartfony i tablety.

Pasieka na Issuu

Sprawdź nasze bestsellery:

Hity Pasieki Hity Pasieki Hity Pasieki Hity Pasieki Hity Pasieki Hity Pasieki Hity Pasieki Hity Pasieki

Wydawnictwo "Pasieka"
34-124 Klecza Dolna 148
33 845-10-11, 33 873-51-40,
33 33-000-323

www.Pasieka24.pl
e-mail: info@pasieka24.pl
Facebook: Pasieka24
www.sklep.pasieka24.pl
www.miodkupujeszpszczolyratujesz.pl

Przeglądaj katalog Pasieki

Jeżeli treść wiadomości nie wyświetla się poprawnie, proszę kliknąć ten link

Nie chcę otrzymywać wiadomości. Wypisz mnie z tego mailingu.