opakowania

Jak cię widzą, tak cię piszą i tak chętniej kupują. Ten sam miód, ale inaczej opakowany, kupujący spostrzegą szybciej.
Minęły już czasy, gdy każdy dobry towar sprzedawał się sam. Klienci kupują oczami i my, pszczelarze musimy to wreszcie zrozumieć. Jeszcze przed dwudziestu laty dziwiły nas informacje, że w krajach o wysoko rozwiniętej gospodarce koszt opakowania to czasem aż 1/3 końcowej ceny towaru. Te same zasady obowiązują obecnie na naszym rynku, także na tym miodowym. Jeśli chcemy znaleźć na nim swoje miejsce, niezbędne będzie ładne opakowanie towaru, ulotka informująca o jego właściwościach, atrakcyjne opakowanie zbiorcze.

Za opakowanie płaci klient

Estetycznie opakowany miód będzie droższy od tego w „słoiku po śledziach”, gdyż do ceny samego miodu, która musi pokryć koszt produkcji oraz zapewnić nam odpowiednią stopę zysku doliczymy wartość opakowania, etykiety, ulotki. Dzięki temu, że nasz miód jest właśnie tak podany, inni klienci też go zauważą. Sprzedaż się zwiększy, a za reklamę i informację o naszym miodzie zapłaci nasz klient!

Wymóg prawny

Pamiętajmy też, że umieszczenie na opakowaniu z produktem spożywczym etykiety zawierającej określone informacje o produkcie i podmiocie wprowadzającym go na rynek jest obowiązującym wymogiem prawnym.
Wszystkie artykuły niezbędne do pakowania produktów pszczelich, ich prawidłowego oznakowania i atrakcyjnego oferowania do sprzedaży znajdą Państwo w ofercie wydawnictwa „Pasieka”.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Kalendarz biodynamiczny 2017
Kalendarz biodynamiczny 2017

Kalendarz biodynamiczny 2017 Dzięki uprzejmości Koła Pszczelarzy we Wronkach, RZP Wlkp. Płn w Chodzieży prezentujemy Państwu pszczelarski kalendarz biodynamiczny, który zawiera wskazówki kied [ ... ]