W "Pasiece" nr 2/2019 polecamy:

okładka czasopisma Pasieka

Wychów matek pszczelich metodą Nicota

Pierwsze wiosenne promienie słońca to sygnał dla pszczelarzy, aby przygotowywać się do kolejnego sezonu. Należy przeanalizować notatki pasieczne i już teraz podjąć decyzję, które matki będą wymieniane w pierwszej kolejności. Pomyślmy czy nie warto zaryzykować wychowu we własnej pasiece. Bardzo przystępną metodą hodowli na własne potrzeby, zarówno dla początkujących pszczelarzy, jak i tych z długoletnim doświadczeniem, jest metoda Nicota.

Queen Banking

W kontekście hodowli matek pszczelich i ich bezpiecznego przechowywania warto poznać rozwiązanie, jakie daje Queen Banking. W języku polskim moglibyśmy je nazwać „bankiem matek pszczelich”. Przy spełnieniu odpowiednich warunków można go stworzyć w każdej pasiece i wykorzystać w tym celu uliki odkładowe, nucleusy lub pełnowymiarowe rodziny pszczele.

W numerze:

Pasieka na Issuu Baner Biblioteczka dla pszczelarzy z pasj‘

e-Prenumerata - pełny dostęp do książek i artykułów "Pasieki" na www.pasieka24.pl

W portalu www.pasieka24.pl mają Państwo możliwość zapoznania się z fragmentami artykułów publikowanych na łamach czasopisma "Pasieka".

Pełny dostęp do wszystkich artkułów

Usługa e-Prenumerata - pełny dostęp do artykułów "Pasieki" pozwala na dostęp nie tylko do pełnej treści artykułów publikowanych na łamach "Pasieki", ale również książek i  innych publikacji zamieszczonych na łamach portalu.

Korzyści jakie niesie ze sobą e-Prenumerata Pasieki na www.pasieka24.pl:

Opłata za roczny dostęp do
pełnej treści artykułów "Pasieki"
- 45 zł

Konto po opłaceniu jest ważne przez jeden rok!

Usługę pełnego dostępu do artykułów "Pasieki" można zamówić na stronie sklep.pasieka24.pl

Po opłaceniu należności za roczny dostęp do pełnej treści artykułów Pasieki otrzymają Państwo na adres e-mail - dane do logowania się na konto użytkownika z rozszerzonym dostępem do serwisu