e-Prenumerata

Korzystaj z e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej.
Ciesz się pełnym dostępem do wszystkich książek i czasopism Wydawnictwa "Pasieka"

Sprawdź jak szeroką bazę wiedzy pszczelarskiej oferuje aktywna e-Prenumerata.

Zapoznaj się z pełną treścią wszystkich książek i czasopism, czytaj na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej, na swoim smartfonie, tablecie i laptopie.

Dla e-Prenumeratorów nowy numer "Pasieki" zawsze dostępny jest wcześniej niż w tradycyjnej prenumeracie.

e-Prenumerata to pełny, a nie tylko fragmentaryczny, dostęp do książek i numerów czasopisma “Pasieka”. Aktywna e-Prenumerata umożliwia również przeszukiwanie szerokiej bazy z wiedzą pszczelarską na www.pasieka24.pl oraz w aplikacji mobilnej przeznaczonej na urządze.

Wszystkie książki w "Biblioteczce pszczelarza z pasją" oraz numery czasopisma "Pasieka" dostępne są dla e-Prenumeratorów w całości, a nie tylko we fragmentach.

Korzyści jakie niesie ze sobą e-Prenumerata:

  • zniżki dla prenumeratorów na produkty oferowane w katalogu Pasieki i w sklep.pasieka24.pl
  • dostęp do pełnej treści artykułów z "Pasieki" i innych publikacji zamieszczanych na łamach portalu
  • dostęp do wszystkich archiwalnych "Pasiek"
  • dostęp do wszystkich książek w Biblioteczce Pszczelarza z Pasją
  • pełna treść artykułów każdego nowego numeru "Pasieki", jeszcze przed oddaniem jej do druku
  • darmowe ogłoszenia drobne, publikowane na łamach czasopisma "Pasieki", w portalu www.pasieka24.pl oraz w aplikacji mobilnej
  • możliwość szybkiego przeszukiwania obszernej bazy książek i artykułów "Pasieki" (w nieokrojonej wersji). Dzięki wyszukiwarce w portalu lub w aplikacji szybko odnajdą Państwo potrzebne informacje bez wertowania wielu roczników i spisów treści w pojedynczych numerach "Pasieki".

Jak mogę korzystać z e-Prenumeraty i na czym to polega?

logowanie dla e-Prenumeratorów
login i hasło zostanie wysłane emailem

Zalogowani e-Prenumeratorzy mogą czytać i przeszukiwać książki oraz artykuły "Pasieki" w całości, a nie tylko we fragmentach.

Artykuły w naszym portalu dla niezalogowanych użytkowników dostępne są we fragmentach.

Te same artykuły są przez zalogowanych e-Prenumeratorów widziane w całości, dla nich rozszerzoną treść zaznaczono zieloną linią po lewej stronie akapitu

Po opłaceniu e-Prenumeraty otrzymają Państwo możliwość logowania się do naszego portalu i aplikacji mobilnej - login i hasło zostanie wysłane emailem po zaksięgowaniu wpłaty.

e-Prenumeratę można zamówić wyłącznie na sklep.pasieka24.pl

Na poniższych ilustracjach przedstawiona jest różnica w sposobie wyświetlania artykułów, jaką zobaczą niezalogowani i zalogowani użytkownicy.

Na ilustracji po prawej stronie treść widoczną tylko dla e-Prenumeratorów zaznaczono zieloną linią po lewej stronie akapitu

e-Prenumerata - zalogowany
Przykładowy artykuł dostępny w naszym portalu. Nie zalogowany użytkownik może zapoznać się z fragmentami artykułów i książek. Obok ten sam artykuł widziany przez zalogowanych e-Prenumeratorów - rozszerzoną treść zaznaczono zieloną linią po lewej stronie akapitu

PayU

Jak opłacić e-Prenumeratę?

1. W sklepie "Pasieki" dodaj do koszyka dowolną e-Prenumeratę, następnie przejdź do realizacji zamówienia.

2. W drugim kroku realizacji zamówienia podaj adres email, na który zostanie wysłana wiadomość z danymi do logowania na Twoje konto e-Prenumeratora.

3. Sfinalizuj zamówienie. Użyj płatności PayU aby w kilka minut otrzymać email z danymi do logowania dla e-Prenumeratora.

Zamów e-Prenumeratę

Opłacając e-Prenumeratę 30 dni zyskujesz dostęp do wszystkich książek i numerów „Pasieki” dostępnych na www.pasieka24.pl przez 30 dni, oraz jedną, wybraną książkę na zawsze w aplikacji mobilnej.

Opłacając e-Prenumeratę 365 dni zyskujesz dostęp do wszystkich książek i numerów „Pasieki” dostępnych na www.pasieka24.pl oraz w aplikacji mobilnej, dodatkowo możesz wygrać 5000 zł na zakup sprzętu pszczelarskiego

Aby gratisowe książki otrzymane z zakupioną e-Prenumeratą automatycznie pojawiały się w na Twoim koncie e-Prenumeratora w aplikacji mobilnej, zakupów w sklepie "Pasieki" należy dokonywać z użyciem tego samego adresu email (na który został wysłany dostęp do logowania dla e-Prenumeratora).

Opłacając zakupioną e-Prenumeratę w systemie PayU - email z danymi dostępowymi dla e-Prenumeratora otrzymają Państwo w kilka minut po dokonaniu płatności.

e-Prenumeraty opłacone poza systemem PayU będą aktywowane po zaksięgowaniu płatności, do 5 dni roboczych.

Jak uzyskać dostęp do e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl?

Aby korzystać z e-Prenumeraty w dowolnej przeglądarce internetowej należy zalogować się na www.pasieka24.pl używając loginu i hasła otrzymanego e-mailem po zakupie e-Prenumeraty.

W czasie aktywnej e-Prenumeraty wszystkie książki i numery czasopisma "Pasieka" dostępne będą w całości, a nie tylko we fragmentach.

Jak uzyskać dostęp do e-Prenumeraty w aplikacji mobilnej?

Aby korzystać z e-Prenumeraty w aplikacji mobilnej należy zainstalować aplikację na urządzeniu i zalogować się, używając loginu i hasła otrzymanego e-mailem po opłaceniu e-Prenumeraty.

Po zalogowaniu się w aplikacji mobilnej zakupiona w sklep.pasieka24.pl e-Prenumerata będzie już aktywna.

Korzystanie z usługi "e-Prenumerata" oznacza zgodę na postanowienia zawarte w Regulaminie.

Pobierz aplikację mobilną

Pasieka24 - aplikacja mobilna dla pszczelarzy z pasją

Dzięki aplikacji mobilnej możesz korzystać z zasobów "Pasieki" - zawsze i wszędzie - wystarczy, że będziesz miał przy sobie smartfona.

Pobierz aplikację Pasieka24 w Google Play   Pobierz aplikację Pasieka24 w Google Play

Czytaj książki i czasopisma "Pasieka" na tablecie lub smartfonie wcześniej niż tradycyjni prenumeratorzy.

W aplikacji wszystkie książki oraz numery czasopisma "Pasieka" można czytać bez dostępu do Internetu - po wcześniejszym, jednorazowym wyświetleniu w urządzeniu tych treści on-line.

Jeżeli zamierzasz przeglądać offline np. wszystkie artykuły z ostatniej „Pasieki” pamiętaj, aby wcześniej wyświetlić jeden raz każdy artykuł tego numeru na urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu.

Aplikacja daje możliwość przeszukiwania obszernej bazy artykułów Pasieki oraz książek.

Aby zalogować się do aplikacji Pasieka24 należy użyć loginu dla e-Prenumeratora.
Niezalogowani użytkownicy mogą zapoznać się tylko z fragmentami książek i czasopism.

e-Prenumerata 365 dni

W aplikacji:

  • Czasopismo Pasieka -
    Wszystkie numery czasopisma, jakie ukazały się od 2003 roku
  • Biblioteczka Pszczelarza z pasją -
    W aplikacji dostępne są wszystkie książki Wydawnictwa Pasieka.
  • Ogłoszenia drobne -
    Przeglądaj ogłoszenia drobne publikowane na łamach „Pasieki” na swoim smartfonie i dzwoń do ogłoszeniodawców jednym stuknięciem palca.
  • Dla niezalogowanych -
    Więcej dostępnych materiałów wyłącznie dla użytkowników aplikacji
  • Różności pszczelarskie -
    Sprawdź koniecznie

Masz pytania?

Na pytania dotyczące e-Prenumeraty odpowiemy telefonicznie
od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00:

33 873-51-40
33 845-10-11
33 330-00-32

Zaprenumeruj Pasiekę i wygraj 5000 zł

Opłać do 30 listopada roczną e-Prenumeratę „Pasieki” i wygraj 5 000 zł na zakup nowoczesnej miodarki lub uli styropianowych.

Zaprenumeruj Pasiekę i wygraj 5000 zł

Korzystaj z e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej.Ciesz się pełnym dostępem do wszystkich książek i czasopism Wydawnictwa "Pasieka" Sprawdź jak szeroką bazę wiedzy pszczelarskiej...

Ostatnio dodane

Brzeszcze – kolejne ognisko zgnilca Powiatowy lekarz weterynarii w Oświęcimiu...

z Polski

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 19-08-2019

Spór o maliny w Maleninie W Maleninie k. Tczewa już...

z Polski

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 16-08-2019

Telegraficzny skrót wydarzeń Polska Słupsk » Zirytowany bezczelnymi i regularnymi kradzieżami uli...

Pasieka 5/2019

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna, 13-08-2019

Pszczelarskie kompendium wiedzy o warrozie, cz. 2. W tej części...

Pasieka 5/2019

Gajda Anna - avatar Gajda Anna, 13-08-2019

Gospodarka matkami w pasiekach Polski i określenie źródeł ich...

Pasieka 5/2019

Bieńkowska Małgorzata - avatar Bieńkowska Małgorzata, 13-08-2019

Zawartość pyłku kukurydzy w obnóżach pszczelich pochodzących z pasiek...

Pasieka 5/2019

Teper Dariusz - avatar Teper Dariusz, 13-08-2019

Całoroczna gospodarka pasieczna, cz. 2. Consuetudinis vis magna est („Wielka jest...

Pasieka 5/2019

Szeliga Przemysław - avatar Szeliga Przemysław, 13-08-2019

Wentylacja zimą i nie tylko Wentylacja gniazda pszczelego to interesujące...

Pasieka 5/2019

Trzybiński Sławomir  - avatar Trzybiński Sławomir , 13-08-2019

Jagodniki w praktyce – nowe i niedoceniane pszczele pożytki Polska...

Pasieka 5/2019

Piątek Michał - avatar Piątek Michał, 13-08-2019