Etykiety zapałczane
„Miód to produkt dietetyczny, to lek i pokarm”, „Pszczoły to miód, wosk i zapylanie”, „Pszczoły sprzymierzeńcem rolnika”, „Pszczoły to więcej dorodnych owoców, to zwiększenie plonów słonecznika, gryki, sadów”. Wizerunek pszczoły zawarty został również w logo firmy promującej zbieranie złomu. Powyższe hasła aktualne i dziś, prezentowane były w latach 50-tych i 60-tych minionego wieku, m.in. na polskich, czeskich, litewskich i rosyjskich etykietach zapałczanych – trafna reklama i edukacja znaczenia pszczół wówczas na przedmiotach codziennego użytku.
Maria i Eugeniusz Sapiołko
email:
tel. (0)85 685-83-88
<?php $pas='2009nr2str56'; $pasCov='images/stories/Pasieka/2009_2/Pasieka_2009nr02_[34].jpg'; include('./goto/art_footer.php'); ?>