fbpx

NEWS:

w wydaniu tradycyjnym (papierowym) strona: 0

„Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”

Choć miodu do sprzedaży w większości polskich pasiek już nie ma, to nasza akcja wciąż trwa. Warto w tym zimowym okresie informować konsumentów o kampanii i utrwalać w ich świadomości znaczenie roli pszczelarza jako opiekuna pszczoły miodnej – głównego zapylacza roślin.
Przy okazji rozmowy z potencjalnym klientem warto poinformować go również o cennych właściwościach miodu i innych produktów pszczelich, najlepiej przekazując ulotki z informacjami na ten temat. Jeśli konsument zechce zakupić miód po kolejnym miodobraniu, to jest szansa, że wróci właśnie do Państwa.


www.MiodKupujeszPszczolyRatujesz.pl

Ci z Państwa, którym miód udało się pozyskać na tyle, aby sprzedawać go jeszcze teraz, na pewno spotykają się z opiniami, że jest drogi. Wielu konsumentów nie zdaje sobie sprawy dlaczego tak jest – zainteresowanym warto wytłumaczyć to, co wszyscy wiemy – że tego roku miodu udało się bardzo mało pozyskać z powodu niesprzyjających warunków pogodowych, że pszczelarze muszą poświęcić sporo czasu, wysiłku i kosztów na zabiegi związane z zapobieganiem chorób pszczół, dokarmianiem pszczół na zimę, produkcją lub zakupem uli, sprzętu itp.

W kontekście dokarmiania pszczół i zapobiegania chorób ważna jest umiejętna rozmowa, aby nie zasugerować klientowi, jakoby pszczoły np. wytwarzały „miód” z podanego cukru lub że pozyskany on został od chorych pszczół.

Z poprzednim numerem „Pasieki” otrzymali Państwo plakat reklamowy akcji – mam nadzieję, że udało się Państwu dobrze go wykorzystać eksponując w dogodnym miejscu i takie działanie zaprocentuje w przyszłości zjednując Państwu lojalnych klientów. Do aktualnego numeru „Pasieki”, pierwszego w tym roku, dołączyliśmy dla naszych prenumeratorów nieodpłatnie kalendarz pszczelarski na 2015 rok.

Motywem przewodnim kalendarza, obok roślin pożytkowych, również zostało logo naszej kampanii. Opracowaliśmy także nową serię etykiet na słoiki z miodem z wyraźnym logo akcji, zajmującym nieco większą powierzchnię niż na pierwszej linia etykiet wydanych z okazji rozpoczęcia akcji.

Wśród nowych produktów z logo akcji pojawiły się torby foliowe na jeden słoik z miodem o pojemności 0,9 l (mieszczący ok. 1250 g), kubek ceramiczny, tablicę z dużym logo i napisem „Popieram” oraz nowe dwustronne ulotki, które nasi prenumeratorzy również nieodpłatnie otrzymali z numerem 1/2015 „Pasieki”.

W większej ilości można je zakupić w naszym sklepie wysyłkowym po promocyjnej cenie. Dodatkowo część dochodu ze sprzedaży powyższych produktów przeznaczana jest na finansowanie akcji. W ramach działań na rzecz akcji opracowaliśmy również nową szatę graficzną dla strony internetowej akcji www.miodkupujeszpszczolyratujesz.pl – teraz jest spójna z plakatem, a zmieniające się grafiki zwracają uwagę konsumentów.

W 2015 roku postanowiliśmy kontynuować darmowe prenumeraty dla kół, związków pszczelarskich itp. organizacji (1 egzemplarz „Pasieki” na placówkę). Tegoroczne prenumeraty zostaną automatycznie przedłużone, natomiast osoby decyzyjne z kół, które dotychczas nie korzystały z darmowej prenumeraty mogą ją zamówić wypełniając formularz dostępny na www.pasieka24.pl.

W imieniu swoim i całej redakcji „Pasieki” dziękuję za wszystkie sugestie i uwagi dotyczące powyższej akcji oraz za zaangażowanie większości z Was w promocję polskiego miodu i pszczelarstwa, a z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia życzymy zdrowych pszczół, silnych rodzin, dużo miodu, dalszej radości z obcowania z pszczołami oraz wielu zadowolonych, stale powracających klientów.

Teresa Kobiałka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.miodkupujeszpszczolyratujesz.pl
fb: Pasieka24


pobierz darmowy ebook


 Zamów prenumeratę czasopisma "Pasieka"