Zdrowie i Apiterapia
Związek Pszczelarzy Zawodowych i Wydawnictwo Wilczyska Macieja Rysiewicza przygotowują do druku II edycję czasopisma promocyjnego pt. „Zdrowie i Apiterapia”. Na naszych oczach rodzi się II Ogólnopolska Promocja Polskiego Miodu.
Pomysł powołania do życia ww. periodyku opiera się na kilku podstawowych założeniach:
- „Zdrowie i Apiterapia” skierowane jest nie do pszczelarzy, ale do konsumentów miodu i produktów pszczelich.
- „Zdrowie i Apiterapia” kolportowane jest bezpłatnie przez pszczelarzy wśród klientów i nabywców miodu konkretnego gospodarstwa pasiecznego.
- „Zdrowie i Apiterapia” promuje i szerzy wiedzę na temat miodu i produktów pszczelich wśród polskich konsumentów.
- „Zdrowie i Apiterapia” kolportowane przez polskich pszczelarzy sprzyja tworzeniu się stabilnego i świadomego rynku nabywców miodu i produktów pszczelich wokół tysięcy polskich gospodarstw pasiecznych.
O promocji i reklamie miodu i produktów pszczelich, o propagowaniu zdrowego trybu życia i apiterapii mówimy w polskim środowisku pszczelarskim już od dawna. Jesteśmy przekonani, że gazeta o miodzie, produktach pszczelich, apiterapii i ich ze wszech miar korzystnym wpływie na zdrowie człowieka, firmowana przez wybitne i znane osobistości świata nauki i kultury, wręczana nieodpłatnie przez pszczelarzy nabywcom produktów pasiecznych poszerzy wiedzę Polaków na temat miodu i produktów pszczelich.
Nakład II edycji czasopisma „Zdrowie i Apiterapia” wyniesie 80 000 egz., a przy solidarnym zaangażowaniu całego polskiego środowiska pszczelarskiego może być jeszcze większy!
Zwracamy się z wnioskiem do zarządów polskich organizacji pszczelarskich o rozpatrzenie możliwości przystąpienia na zasadach reklamodawcy lub sponsoringu do przedstawionego wyżej projektu.
Wysokość ewentualnie zadeklarowanej kwoty zależy oczywiście od możliwości i wielkości danej organizacji pszczelarskiej. W zamian związek pszczelarski otrzyma określoną i uzgodnioną w odrębnej umowie liczbę egzemplarzy „Zdrowia i Apiterapii” do przekazania pszczelarzom w kołach terenowych, a potem czasopismo trafi do klientów polskich gospodarstw pasiecznych.
Uważamy, że otwiera się szansa na najtańszą i ogólnopolską akcję promocji polskiego miodu. Nie ulega także wątpliwości, że prestiż polskiego pszczelarza (i jego gospodarstwa pasiecznego) wręczającego konsumentom nieodpłatnie czasopismo promujące miód i produkty pszczele, zdecydowanie wzrośnie. Dlatego warto podkreślić wysokie walory i korzyści marketingowe związane z kolportażem czasopisma „Zdrowie i Apiterapia” i II Ogólnopolskiej Promocji Polskiego Miodu.
Maciej Rysiewicz
– redaktor naczelny „Zdrowia i Apiterapii” właściciel Wydawnictwa Wilczyska
(e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.wilczyska.eu,
tel. 501 543 045)
Piotr Mrówka
– wiceprezes Związku Pszczelarzy Zawodowych
(e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 507 050 133)
Więcej na: www.zdrowie-apiterapia.pl