NEWS:

Miód kupujesz – pszczoły ratujesz

Logo akcji Miód kupujesz - pszczoły ratujesz

W poprzednim numerze „Pasieki” ukazał się artykuł na temat akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” wspierającej rodzime pszczelarstwo. Dla przypomnienia: akcja skupia się wokół tego, że dzięki opiece pszczelarza i jego działalności więcej pszczół miodnych, a więc głównych zapylaczy, może przetrwać w obecnym środowisku, natomiast pszczelarz utrzymuje pasiekę głównie ze sprzedaży miodu – kupując więc miód pośrednio „ratujemy” pszczoły.

Kampania organizowana jest przez nasze wydawnictwo oraz Polski Związek Pszczelarski, ale tak naprawdę to kampania nas wszystkich związanych w jakikolwiek sposób z pszczelarstwem i zdających sobie sprawę z tego, jak bardzo ważne są owady zapylające oraz z powagi sytuacji, w jakiej obecnie znajduje się polskie pszczelarstwo. Wiemy też jak cennym i niezastąpionym produktem jest miód oraz pozostałe produkty pszczele i tą wiedzą chcemy się podzielić ze społeczeństwem.

Po publikacji artykułu otrzymaliśmy wiele gratulacji i pozytywnych opinii na temat akcji nie tylko od pszczelarzy, lecz i od osób spoza tego środowiska. Na gratulacje jeszcze za wcześnie, bo kampania dopiero się rozpoczyna, ale mamy nadzieję, że mimo ograniczonych możliwości finansowych uda nam się zainteresować konsumentów miodem i że na co dzień będzie on składnikiem menu Polaków oraz że przy tej okazji ciężka praca pszczelarzy będzie doceniana.

Tak jak wcześniej informowaliśmy, wprowadzamy do sprzedaży produkty z logo akcji, ze sprzedaży których część dochodu zostanie przeznaczona na wsparcie akcji, np. na druk ulotek, plakatów itp. Dziękujemy za wszystkie przekazane pomysły i sugestie związane z tymi produktami. Mamy nadzieję, że większość z nich uda nam się zrealizować.

Obecnie opatrzyliśmy logo akcji następujące produkty:

  • etykiety (seria z kontretykietą)
  • ulotki (U59 „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz, U58 „10 powodów, dla których warto jeść miód”, U61-U63 seria o produktach pszczelich „Jak powstaje...?” oraz nowe ulotki o formacie pocztówkowym U64-U66)
  • kubki magiczne oraz zwykłe
  • koszulki polo z haftem
  • koszulki bawełniane z nadrukiem
  • czapki z daszkiem z haftem
  • torby ekologiczne z nadrukiem
  • tablice („anatomia pszczoły miodnej” oraz „morfologia pszczoły miodnej”)
  • książka pt. „Marka własna gospodarstwa pasiecznego” Macieja Winiarskiego

Pierwsze ulotki już rozdaliśmy 26 lipca br. na Dniu Otwartego Ula w Krakowie za pośrednictwem Fundacji Myśli Ekologicznej. Organizatorowi bardzo dziękujemy za wsparcie naszej akcji, a Państwo również zachęcamy do współpracy przy okazji podobnych wydarzeń.

Ponadto w ramach pierwszych działań akcji udało nam się stworzyć nowy portal internetowy www.miodkupujeszpszczolyratujesz.pl, na którym zamieściliśmy ciekawe treści na temat właściwości poszczególnych miodów, pyłku, pierzgi, propolisu, wosku, mleczka pszczelego i jadu oraz ciekawostki na temat miodu i pszczół.

Miód kupujesz - pszczoły ratujesz - gadżety

Przewidzieliśmy również sekcję z logo naszych partnerów. Jeśli prowadzą Państwo działalność i jako firma chcieliby Państwo wesprzeć akcję i znaleźć się wśród wyróżnionych na wyżej wymienionej stronie oraz plakacie reklamowym akcji prosimy o kontakt.

Indywidualni pszczelarze, aby wesprzeć akcję mogą kupować produkty z logo akcji, natomiast firmom proponujemy tzw. pakiety – za określoną kwotę firmy otrzymają pakiety produktów z logo akcji w cenach hurtowych warte więcej niż sam pakiet! Ponadto logo tych firm zostanie umieszczone na stronie głównej portalu akcji oraz na plakacie reklamowym.

Dzięki tym zamówieniom będziemy mogli zamawiać druki plakatów i ulotek w większych nakładach i korzystniej negocjować ceny druku. Poza tym, im więcej ulotek wydrukujemy, tym więcej trafi ich do konsumentów. Projekty ulotek opatrzonych logo akcji udostępniamy również na naszym profilu fb – internetowych pszczelarzy zachęcamy do ich udostępniania.

W związku z działaniami wokół akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” nakręciliśmy również krótkie filmy-wywiady na temat rozpoczętej akcji, miodu, pszczół itp. i również będą one dostępne w internecie, m.in. na naszej stronie internetowej oraz profilu fb. Mamy nadzieję, że i tą drogą uda nam się dotrzeć do części konsumentów, których być może w ten sposób zachęcimy do zakupu słoika miodu.

Lista firm wspierających akcję wciąż pozostaje otwarta. Dopasujemy się do Państwa możliwości finansowych i obok przygotowanych pakietów proponujemy również indywidualne zestawienia produktów. Chcielibyśmy podziękować wszystkim za wsparcie akcji i abyśmy zdołali umieścić wspomniane logo na plakacie przesunęliśmy termin jego druku do kolejnego wydania „Pasieki”.

Mamy nadzieję, że ten dodatkowy czas zaowocuje nawiązaniem współpracy z kolejnymi partnerami. Sezon pszczelarski dobiega końca – mamy zatem czas na kolejny, tym razem „promocyjny”.

Wszystkie uwagi i pomysły związane z akcją prosimy kierować na: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 33 845 10 11

Teresa Kobiałka


Powiązane artykuły

  1. Rusza akcja Pasieki „Miód kupujesz - pszczoły ratujesz”, Teresa Kobiałka ("Pasieka" nr 4/2014, str. 4) 
  2. Miód kupujesz – pszczoły ratujesz, Teresa Kobiałka ("Pasieka" nr 5/2014, str. 4) 
  3. Co nowego w akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”, Teresa Kobiałka ("Pasieka" nr 6/2014, str. 4) 
  4. „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”, Teresa Kobiałka ("Pasieka" nr 1/2015, str. 8) 
  5. Nowe działania w akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”, TK ("Pasieka" nr 2/2015, str. 4) 
  6. „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz” nadal trwa, TK ("Pasieka" nr 3/2015, str. 5) 
  7. Minął rok od rozpoczęcia akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”, TK ("Pasieka" nr 4/2015, str. 5) 
  8. Dolnośląscy pszczelarze w akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz„, Jan Baczmański ("Pasieka" nr 5/2015, str. 50) 
  9. Targi sadownicze z panelem pszczelarskim w Kielcach, Michał Piątek ("Pasieka" nr 1/2016, str. 4) 
  10. Rajd po Europie w ramach akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”, Agnieszka Dudzik ("Pasieka" nr 1/2016, str. 6) 

Czasopismo dla pszczelarzy z pasją - Pasieka
Zamów czasopismo
"Pasieka" do domu


Prenumerata

Korzystaj z e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej.Ciesz się pełnym dostępem do wszystkich książek i czasopism Wydawnictwa "Pasieka" Sprawdź jak szeroką bazę wiedzy pszczelarskiej...

Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Prenumerata roczna obejmuje 6 kolejnych...

Ostatnio dodane

Jak nasze pszczoły powitały Nowy Rok? W miastach coraz częściej...

Pasieka - avatar Pasieka 18-01-2019 Wiadomości z Polski

Kalendarz biodynamiczny 2019 Dzięki uprzejmości Koła Pszczelarzy we Wronkach, RZP...

Pasieka - avatar Pasieka 04-01-2019 Wiadomości z Polski

Pasieka - avatar Pasieka 21-12-2018 STRONA STARTOWA

WYNIKI KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO 2018 DLA PRENUMERATORÓW PASIEKI Z przyjemnością ogłaszamy wyniki...

Pasieka - avatar Pasieka 20-12-2018 Wiadomości z Polski

Literatura Al Aattal, Y., Rosenkranz, P., Zebitz, C.P.W., 2006. Reproduction...

Chorbiński Paweł - avatar Chorbiński Paweł 19-12-2018 Pokonaj warrozę. Wydanie III

8. Metody biotechniczne w zwalczaniu warrozy Ramka pracy Metody biotechniczne, czasami...

Chorbiński Paweł - avatar Chorbiński Paweł 19-12-2018 Pokonaj warrozę. Wydanie III

7. Dlaczego warroza ­potrafi zniszczyć rodzinę pszczelą mimo jej...

Chorbiński Paweł - avatar Chorbiński Paweł 19-12-2018 Pokonaj warrozę. Wydanie III

6. Leki stosowane w naszym kraju Apiwarol Apiwarol jest preparatem najdłużej...

Chorbiński Paweł - avatar Chorbiński Paweł 19-12-2018 Pokonaj warrozę. Wydanie III

5. Zwalczanie inwazji Varroa destructor Dotychczas zwyczajową praktyką zwalczania inwazji...

Chorbiński Paweł - avatar Chorbiński Paweł 19-12-2018 Pokonaj warrozę. Wydanie III