NEWS:

Marka własna gospodarstwa pasiecznego

Marka Własna Gospodarstwa Pasiecznego

Poszerzanie marki

Poszerzanie marki polega na przeniesieniu związanych z nią skojarzeń na nowe grupy produktów. Oznacza to wykorzystanie jej siły i reputacji do rozwoju skali biznesu. Klienci, którzy już kojarzą daną markę, chętniej sięgają po kolejne produkty nią oznakowane.

Większa rozpoznawalność to niższa bariera wejścia na rynek, co oznacza, że firma będzie ponosić mniejsze koszty promocji. Nie można jednak rozszerzać marki w sprzecznych kierunkach, bo w ten sposób doprowadzi się do zaburzenia jej tożsamości.

To ona decyduje o tym, w jaki sposób można przeprowadzić rozszerzenie. Rozszerzanie geograficzne jest modelem wykorzystywanym przez międzynarodowe korporacje. Coca-Cola to najlepszy przykład na to, że marka jest czymś znacznie ważniejszym niż tylko sam znak towarowy.

Na markę Coca-Cola składa się wiele rzeczy: receptura, nazwa, logo, kształt butelki, ale również elementy czysto biznesowe, takie jak sposób dystrybucji. Coca-Cola stworzyła prawie skończony model biznesowy, który powiela w kolejnych krajach. Marka powstała w 1886 r., a na początku XX wieku była sprzedawana, prócz Stanów, w Kanadzie, na Karaibach i we Francji.

Potem już był cały świat.

Dzięki takiemu sposobowi rozszerzania, Coca-Cola stała się najbardziej wartościową marką świata (70,4 mld dolarów wg Interbrand) i jej wartość nadal rośnie.Poszerzanie marki miodu jest łatwe, jak to omówiono nieco wyżej. Poszerzanie marki często wiąże się z działalnością innowacyjną.

zablokowane [...] - część treści ukryta, w całości dostępna tylko dla zalogowanych e-Prenumeratorów

Marka własna gospodarstwa pasiecznego


 Zamów prenumeratę czasopisma "Pasieka"


Czym jest e-Prenumerata? e-Prenumerata to pełny dostęp do książek i numerów czasopisma „Pasieka” w aplikacji mobilnej oraz w serwisie w www.pasieka24.pl Wszystkie numery czasopisma „Pasieka” oraz książek w „Biblioteczce...

Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Zamawów prenumeratę roczną - obejmuje...

Ostatnio dodane

7 aspektów, które powinna zawierać etykieta na miód Ten...

Porady pszczelarskie

Wydawnictwo Pasieka, 17-04-2025

Jakie są najlepsze praktyki w promocji lokalnych produktów pszczelich? Profesjonalna...

Porady pszczelarskie

Wydawnictwo Pasieka, 17-04-2025

W telegraficznym skrócie POLSKA Polska Zespół realizujący projekt B-THENET finansowany z programu...

Pasieka 3/2025

Kobiałka Teresa , 16-04-2025

Relacja z 62. Naukowej Konferencji Pszczelarskiej w Puławach 11–12 marca...

Pasieka 3/2025

Kobiałka Teresa , 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: w jaki sposób ocenia...

Pasieka 3/2025

Kołtowski Zbigniew , 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie czynniki wpływają na...

Pasieka 3/2025

Burzyńska Marta, 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie warunki trzeba spełnić...

Pasieka 3/2025

mgr Magdalena Wilde, dr inż. Jacek Jachuła, dr Aleksandra Splitt, 16-04-2025

Wykaz pasiek oferujących matki pszczele, pakiety, odkłady ...

Pasieka 3/2025

Administrator, 16-04-2025

Ogłoszenia drobne (maj-czerwiec 2025) Produkty pszczele Sprzedam miód spadziowy, woj...

Pasieka 3/2025

Wydawnictwo Pasieka, 16-04-2025