fbpx

NEWS:

Rusza kolejna akcja Pasieki

Kupuj Polski Miód

Wyobraź sobie, chociaż będzie to trudne, że kompletnie nie znasz się na pszczelarstwie i produktach pszczelich. Nie wiesz, jak powinien wyglądać i pachnieć dobry miód. Pracujesz jako makler giełdowy albo programistka i nie masz czasu zagłębiać się w etykietę każdego wyrobu, jaki kupujesz.
Jednocześnie słyszałeś, że miód jest smaczny i zdrowy, warto też wspierać lokalny rynek, bo to napędza gospodarkę. Jak masz rozpoznać czy miód, który wybrałeś, pochodzi z Polski?

Akcje promujące polskie produkty cieszą się dużym powodzeniem. Konsumenci wiedzą, że wybierając artykuł z ojczyzny, wspierają rynek. Na licznych opakowaniach pojawiają się biało-czerwone flagi lub nazwa sugeruje swojskość produktu.

Pasieka nr 94 ([PAS94], marzec-kwiecień 2019, Czestochowa-2015_18853_RD)
Fot. Roman Dudzik

Półki dużych sklepów uginają się pod ciężarem miodu z Azji czy z Ukrainy. W słoikach tkwią bursztynowe mieszanki, niewiele mające wspólnego z jakością naszych rodzimych produktów. Przyszedł czas, by uświadomić konsumentom, które miody są najlepsze – nasze, z Polski!

Dlatego rozpoczynamy akcję Kupuj Polski Miód. Bo przecież mamy na celu zarówno wspieranie pszczelarza, jak i ochronę pszczół oraz wielkie korzyści prozdrowotne.

Po udanej akcji „Miód kupujesz – pszczoły ratujesz”, biorąc pod uwagę opinie pszczelarzy i ich potrzeby, w kolejnej kampanii promującej miód skupiamy się na polskim produkcie. W materiałach reklamowych będziemy zwracać uwagę na to, aby miód i inne produkty pszczele kupować lokalnie, najlepiej bezpośrednio od pszczelarza.

Ważne jest również przekazanie klientom wiedzy na temat miodu jako produktu naturalnego i że np. miód skrystalizowany jest pełnowartościowy i świadczy o jego prawdziwości.

Na pytanie ze wstępu, czyli „jak nauczyć konsumenta rozpoznawania, czy dany miód jest z Polski”, możemy odpowiedzieć, że osiągniemy to poprzez szeroko zakrojoną akcję, w której będziemy:

  • nakłaniać do zakupu miodu i innych produktów pszczelich bezpośrednio od pszczelarza;
  • zwiększać rozpoznawalność miodu polskiego;
  • edukować konsumentów o wartości prozdrowotnej miodu lokalnego;
  • promować popularne w Polsce gatunki miodów, m.in. lipowy;
  • edukować o wpływie wyborów zakupowych na ochronę środowiska;
  • zapewniać pszczelarzom materiały ułatwiające sprzedaż ich produktów;
  • wydawać materiały edukacyjne i promocyjne.

Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji przyczynimy się do zwiększenia sprzedaży prawdziwych polskich miodów.

Zachęcamy czytelników „Pasieki” do nadsyłania pomysłów na promocję polskiego miodu. Za najciekawsze propozycje przewidziane są drobne upominki.

Zespół redakcyjny „Pasieki”


Artykuł "Kupuj Polski Miód" ukazał się w czasopiśmie "Pasieka" nr 2/2019, str. 6.


Czasopismo dla pszczelarzy z pasją - Pasieka
Zamów czasopismo
"Pasieka" do domu


Prenumerata

Korzystaj z e-Prenumeraty na www.pasieka24.pl i w aplikacji mobilnej.Ciesz się pełnym dostępem do wszystkich książek i czasopism Wydawnictwa "Pasieka" Sprawdź jak szeroką bazę wiedzy pszczelarskiej...

Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Prenumerata roczna obejmuje 6 kolejnych...

Ostatnio dodane

Szczepionka dla pszczół autor: qimono, Pixabay. Do tej pory sądzono...

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna 18-02-2019 Wiadomości ze świata

Szczepionka dla pszczół autor: qimono, Pixabay. (P)_txtWstep:Owady mają odporność immunologiczną...

Pasieka - avatar Pasieka 18-02-2019 Wiadomości ze świata

Projekt Krajowego Programu Wsparcia Pszczelarstwa podpis Za stroną "Pszczelarstwo Polskie": "Ministerstwo...

Walerowicz Martyna - avatar Walerowicz Martyna 14-02-2019 Wiadomości z Polski

Panhandle, Stany Zjednoczone Pszczelarze w centralnym Panhandle w Stanach Zjednoczonych...

Szyszko Piotr - avatar Szyszko Piotr 13-02-2019 Wiadomości ze świata

Wieści ze świata Alberta, Kanada Zespół studentów z Uniwersytetu Alberty w...

Szyszko Piotr - avatar Szyszko Piotr 13-02-2019 Wiadomości ze świata

Przeanalizowano genom małego żuczka ulowego Mały chrząszcz ulowy(Aethina tumida)...

Pasieka - avatar Pasieka 13-02-2019 Wiadomości ze świata

WYDARZENIA „Nie ma lipy!” „Nie ma lipy!” to hasło akcji Górnołużyckiego...

Szymański Emil Mariusz - avatar Szymański Emil Mariusz 12-02-2019 Pasieka 2/2019

Rusza kolejna akcja Pasieki Kupuj Polski Miód Wyobraź sobie, chociaż będzie...

Rusza kolejna akcja Pasieki - avatar Rusza kolejna akcja Pasieki 12-02-2019 Pasieka 2/2019

WYDARZENIA Emil Mariusz Szymański Prośba o 1% podatku na działalność związaną...

Szymański Emil Mariusz - avatar Szymański Emil Mariusz 12-02-2019 Pasieka 2/2019