NEWS:

Kupuj Polski Miód!
Promujemy polskiego pszczelarza!

W 2019 roku rozpoczęliśmy akcję Kupuj Polski Miód, w której staramy się uświadamiać osoby spoza świata pszczelarskiego, że najbardziej wartościowy jest miód kupowany w Polsce, najlepiej u sąsiada, który zajmuje się pszczelarstwem. Lepiej bowiem wesprzeć konkretnego człowieka i jego rodzinę, kupować lokalnie swojskie produkty, niż miód niewiadomego pochodzenia z napisem „mieszanka miodów z Unii i spoza niej”. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że nie wszyscy wiedzą, jak szukać pszczelarzy w okolicy – dlatego chcemy stworzyć bazę pszczelarzy z każdego województwa, dzięki czemu każdy zainteresowany będzie mógł szybko znaleźć pasiekę sprzedającą miód w jego okolicy. Możesz do nas dołączyć!

K2300

Baza będzie cały czas uaktualniana, a pszczelarze promowani na Facebooku i Instagramie. Wystarczy wysłać do nas zdjęcie*, na którym Ty (lub ktoś bliski) trzymasz w dłoniach kartkę argumentującą, dlaczego warto kupić miód akurat u Ciebie. Masz pasję, którą rozwijasz? Prowadzisz pasiekę, by chronić przyrodę? Zbierasz na rozwój gospodarstwa lub wsparcie lokalnej społeczności? A może po prostu kochasz pszczelarstwo, bo pasieka jest w Twojej rodzinie z dziada pradziada? Powiedz o tym klientom! Niech zobaczą, że jesteś człowiekiem, takim jak oni!

Z otrzymanych zdjęć i historii stworzymy:

  • 16 artykułów (jeden na każde województwo) ze zdjęciami i listą pszczelarzy. Artykuł będzie miał tytuł np. „Małopolska – gdzie kupić miód?”, co bardzo ułatwi konsumentom wyszukanie listy pasiek. Artykuły ukażą się na stronie pasieka24.pl, a także postaramy się je wysłać do lokalnych gazet.
  • Posty na Instagramie (#KupujPolskiMiod). O ile na stronie Pasieka24.pl umieścimy artykuły zbiorcze dla poszczególnych województw, to na Instagramie i Facebooku każda osoba będzie przedstawiana osobno wraz z podaniem adresu pasieki, w której będzie można kupić polski miód.

Artykuły i zdjęcia będą promowane w internecie (Facebook, Google, Instagram), by dotarły do jak największej liczby konsumentów.

Dzięki promocji, w której przedstawiamy pszczelarza jako przyjaciela i sąsiada, mamy nadzieję na podbicie zainteresowania polskim miodem.

K2300
Fot. Colin Behrens, Pixabay

Dodatkowo poprzez wyżej wymienioną akcję, a także sprzedaż materiałów promocyjnych (których koszt zostanie przeznaczony na rozwój KPM i ostatecznie stworzenie mapy Polski z lokalnymi pasiekami), chcemy:

  • nakłaniać konsumentów do zakupu miodu i innych produktów pszczelich bezpośrednio od pszczelarza;
  • zwiększać rozpoznawalność miodu polskiego;
  • edukować konsumentów o wartości prozdrowotnej miodu lokalnego;
  • promować popularne w Polsce gatunki miodów, np. lipowy;
  • edukować o wpływie wyborów zakupowych na ochronę środowiska;
  • zapewniać pszczelarzom materiały ułatwiające sprzedaż ich produktów;
  • wydawać materiały edukacyjne i promocyjne. ■

* szczegóły znajdziesz na stronie pasieka24.pl w artykule „Promujemy polskiego pszczelarza – dowiedz się, jak i weź w tym udział”. Zdjęcia należy przesyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., jednak dodatkowo należy przesłać podpisaną zgodę na wykorzystanie zdjęć.

K2300


 \"WydanieZamów prenumeratę czasopisma "Pasieka"

Rok w pasiece


Rok w pasiece

Czym jest e-Prenumerata? e-Prenumerata to pełny dostęp do książek i numerów czasopisma „Pasieka” w aplikacji mobilnej oraz w serwisie w www.pasieka24.pl Wszystkie numery czasopisma „Pasieka” oraz książek w „Biblioteczce...

Prenumerata „Pasieki” Czasopismo „Pasieka” to pismo dla pszczelarzy z pasją. Wydawane jako dwumiesięcznik w ciągu roku ukazuje się 6 numerów. Zamawów prenumeratę roczną - obejmuje...

Ostatnio dodane

7 aspektów, które powinna zawierać etykieta na miód Ten...

Porady pszczelarskie

Wydawnictwo Pasieka, 17-04-2025

Jakie są najlepsze praktyki w promocji lokalnych produktów pszczelich? Profesjonalna...

Porady pszczelarskie

Wydawnictwo Pasieka, 17-04-2025

W telegraficznym skrócie POLSKA Polska Zespół realizujący projekt B-THENET finansowany z programu...

Pasieka 3/2025

Kobiałka Teresa , 16-04-2025

Relacja z 62. Naukowej Konferencji Pszczelarskiej w Puławach 11–12 marca...

Pasieka 3/2025

Kobiałka Teresa , 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: w jaki sposób ocenia...

Pasieka 3/2025

Kołtowski Zbigniew , 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie czynniki wpływają na...

Pasieka 3/2025

Burzyńska Marta, 16-04-2025

Z artykułu dowiesz się m.in.: jakie warunki trzeba spełnić...

Pasieka 3/2025

mgr Magdalena Wilde, dr inż. Jacek Jachuła, dr Aleksandra Splitt, 16-04-2025

Wykaz pasiek oferujących matki pszczele, pakiety, odkłady ...

Pasieka 3/2025

Administrator, 16-04-2025

Ogłoszenia drobne (maj-czerwiec 2025) Produkty pszczele Sprzedam miód spadziowy, woj...

Pasieka 3/2025

Wydawnictwo Pasieka, 16-04-2025