Promujemy polskiego pszczelarza – dowiedz się jak i weź w tym udział!
Zdjęcie: Kupując polski miód u loklanego pszczelarza, wspierasz konkretnego człowieka - jego rodzinę, pasję i marzenia.
Po co wspierać pszczelarza? Świadomość w społeczeństwie, że kupując miód, wspiera się ochronę pszczół miodnych (a co za tym idzie, środowiska), a także dba się o zdrowie, ciągle wzrasta, o czym świadczy rosnący popyt na produkty pszczele. Jednak nie każdy klient wie, że najlepiej kupować miód u źródła, czyli bezpośrednio u pszczelarza. I nie chodzi tylko o najlepszą jakość produktu, uodparnianie na alergię dzięki pyłkom w patoce, czy różnorodność smaków odmian miodu, lecz także wspieranie prawdziwych ludzi! Nie korporacje i duże rozlewnie, lecz konkretnego człowieka, naszego sąsiada, który zarobione pieniądze wyda na bliskich lub pszczelarstwo.
Jednak konsumenci często nie wiedzą, jak szukać pszczelarza w okolicy. Najlepiej więc wychodzić do klienta samodzielnie. W ramach akcji Kupuj Polski Miód postaramy się więc pomóc pszczelarzom znaleźć klientów i promować działalność!
Wyślij do nas zdjęcie ze swojej pasieki, trzymając w dłoniach kartkę, w której argumentujesz, dlaczego miód warto kupić właśnie u Ciebie. Masz pasję, którą rozwijasz? Chcesz pomagać przyrodzie? Zbierasz na rozwój gospodarstwa lub wsparcie lokalnej społeczności? Powiedz o tym klientom! Niech zobaczą w pszczelarzu człowieka takiego jak oni!
Z otrzymanych zdjęć stworzymy:
- 16 artykułów (jeden na każde województwo) ze zdjęciami i listą pszczelarzy. Artykuł będzie miał tytuł np. „Małopolska – gdzie kupić miód?”, co bardzo ułatwi konsumentom wyszukanie listy pasiek. Artykuły ukażą się na stronie pasieka24.pl, a także postaramy się je wysłać do lokalnych gazet.
- Posty na instagramie (#KupujPolskiMiod). O ile na stronie Pasieka24.pl umieścimy artykuły zbiorcze dla poszczególnych województw, to na Instagramie każda osoba będzie przedstawiana osobno wraz z podaniem adresu pasieki, w której będzie można kupić polski miód.
Artykuły i zdjęcia będą promowane w internecie (Facebook, Google, Instagram), by dotarły do jak największej liczby konsumentów.
Dzięki promocji, w której przedstawiamy pszczelarza jako przyjaciela i sąsiada, mamy nadzieję na podbicie zainteresowania polskim miodem.
Zachęcamy do włączenia się do akcji! Prosimy wysyłać zdjęcia na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a także zdjęcie lub skan podpisanej zgody na wykorzystanie wizerunku i zdjęcia!
Pobierz załącznik: zgoda na publikację zdjęć.