Dentsu zbiera miód
Zdjęcie: Projekt "Bee Dentsu"
Dentsu to duża, międzynarodowa firma reklamowa. W 2020 r. w ramach projektu „Bee Dentsu” założyli na dachu warszawskiej siedziby pasiekę miejską, z której pozyskali sporo miodu.
W 2022 r. wśród dachów warszawskich budynków latają pszczoły z ponad 700 uli (niektóre źródła mówią o 800). Firma Dentsu ma 14 uli. W tym sezonie firma pozyskała z nich 226,5 kg miodu, czyli ok. 16 kg z jednego pnia. Patoka trafia do pracowników i partnerów. Jak zauważa Jadwiga Jadziewicz, social impact manager:
Ludzie dużo zawdzięczają pszczołom. Warto o nie dbać nie tylko w okolicach 8 sierpnia. Jako firma angażujemy się w proekologiczne działania i staramy się zmieniać świat wokół nas na lepsze. Dzięki inicjatywie „Bee Dentsu” możemy w niewielkim stopniu przyczynić się do wsparcia pszczół, które przecież same nie są w stanie się obronić.
Pszczołami żyjącymi na dachu Dentsu zajmuje się firma BeeCity, która specjalizuje się w opiece nad pasiekami miejskimi.
Zdjęcie: Dentsu
Źródło: nowymarketing.pl