Let it bee – Carrefour wspiera pszczoły
Zdjęcie: user17512913, freepik.
Kupując zeszyty do szkoły warto sięgnąć po te marki Harliz, dostępne w Carrefourze i opatrzone znaczkiem „Let it Bee”. Pięć procent ceny każdego egzemplarza zostanie przeznaczone na wsparcie budowy hoteli dla pszczół. Zeszyty są wykonane z papieru pochodzącego w 100% z recyklingu.
To nie pierwsza akcja Carrefoura dedykowana pszczołom. W tamtym roku rozpoczęli inicjatywę „Pszczele hotele”, dzięki której na dachu wrocławskiego supermarketu zainstalowano domki dla dzikich zapylaczy. Dzięki temu pszczołom łatwiej znaleźć miejsce do życia i rozmnażania się w niesprzyjającym, miejskim ekosystemie.
– Carrefour Polska pragnąc minimalizować swój wpływ na środowisko naturalne, tworzy sieć „Pszczelich hoteli”. Jest to inicjatywa wpływająca pozytywnie na ochronę bioróżnorodności w przestrzeni zurbanizowanej, a także zwracająca uwagę na potrzebę budowy zrównoważonych miast, chroniących naturę i spełniających potrzeby ludzi. Program ochrony pszczół to polska inicjatywa w ramach globalnej strategii CSR firmy – mówiła dla portalu Nowy Marketing Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i zrównoważonego rozwoju, Carrefour.
Czytaj także: Pszczoły zamieszkały w ścisłym centrum Rzeszowa. POwstała #PASIEKAwSercuMiasta
Źródło: nowymarketing.pl